آ
-
آموزش بخشش
تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانشآموزان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
-
آموزش مدیریت خشم با رویکرد روانشناسی مثبتنگر
اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روانشناسی مثبتنگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 137-156]
ا
-
اجتناب شناختی
نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمالگرایی منفی و اهمالکاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]
-
اجتناب فوبی
اثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد نشانههای اختلال فوبی خاص [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]
-
ادراک رویدادهای فشارزا
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
-
اضطراب
نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمالگرایی منفی و اهمالکاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
-
اضطراب حالت-صفت
ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
-
اعتیاد به اینترنت
مدل ساختاری روابط بین ویژگیهای شخصیت مرزی، دشواریهای بینفردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]
-
افسردگی
اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
-
انگیزش تحصیلی
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
-
اهمالکاری
نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمالگرایی منفی و اهمالکاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]
-
اهمالکاری تحصیلی
بررسی تأثیر حکایتدرمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمالکاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]
ب
-
بازده قلبی
اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
-
بخشش درمانی
تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانشآموزان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
-
بهزیستی روانشناختی
بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
-
بیماری عروق کرونر قلب
اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
پ
-
پیامدها
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]
-
پیشایندها
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]
-
پیشرفت تحصیلی
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
ج
-
جامعه ستیزی
رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]
-
جو مدرسه
الگوی ساختاری رابطهی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]
ح
-
حافظهی ﻓﻌﺎل
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظهی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانشآموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]
-
حساسیت به پاداش
ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
-
حساسیت به تنبیه
ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
-
حساسیتزدایی ازطریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR)
اثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد نشانههای اختلال فوبی خاص [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]
-
حکایت درمانی مسیر شغلی
بررسی تأثیر حکایتدرمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمالکاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]
خ
-
خشم
تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانشآموزان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
-
خلاقیت سازمانی
بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
-
خواندن
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظهی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانشآموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]
-
خودافشاگری اینترنتی
رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]
-
خودپیروی
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
-
خودشیفتگی
رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]
-
خودکارآمدی جمعی معلم
الگوی ساختاری رابطهی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]
-
خودکارآمدی شخصی معلم
الگوی ساختاری رابطهی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]
د
-
دانشجویان نابینا
بررسی تأثیر حکایتدرمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمالکاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]
-
درگیری تحصیلی دانشآموز
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
-
درگیری تحصیلی والدین
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
-
درمان شناختی ـ رفتاری
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
-
درمان شناختی-رفتاری فردی
اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
-
درمان شناختی-رفتاری گروهی
اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
-
دشواری در تنظیم هیجان
ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
-
دشواریهای بینفردی
مدل ساختاری روابط بین ویژگیهای شخصیت مرزی، دشواریهای بینفردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]
-
دیابت ملیتوس نوع یک
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
-
دیگرپیروی
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
ر
-
راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روانشناسی مثبتنگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 137-156]
-
راهبردهای فراشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظهی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانشآموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]
-
رهبری تحولی
بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
ش
-
شخصیت مرزی
مدل ساختاری روابط بین ویژگیهای شخصیت مرزی، دشواریهای بینفردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]
-
شیفتگی به شغل
بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
ع
-
علائم افسردگی
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
ق
-
قند خون
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
ک
-
کمالگرایی
نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمالگرایی منفی و اهمالکاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]
م
-
ماکیاولیسم
رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]
-
مدل ساختاری
مدل ساختاری روابط بین ویژگیهای شخصیت مرزی، دشواریهای بینفردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]
-
معنویت سازمانی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]
-
منابع شغلی
بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
ن
-
نارساخوان
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظهی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانشآموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]
-
نشخوار خشم
اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روانشناسی مثبتنگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 137-156]