آ

ا

  • اجتناب شناختی نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمال‌گرایی منفی و اهمال‌کاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]

  • اجتناب فوبی اثربخشی حساسیت‌زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد نشانه‌های اختلال فوبی خاص [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]

  • ادراک رویدادهای فشارزا طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]

  • اضطراب نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمال‌گرایی منفی و اهمال‌کاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]

  • اضطراب اجتماعی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]

  • اضطراب حالت-صفت ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]

  • اعتیاد به اینترنت مدل ساختاری روابط بین ویژگی‌های شخصیت مرزی، دشواری‌های بین‌فردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]

  • افسردگی اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]

  • انگیزش تحصیلی مدل‌یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]

  • اهمال‌کاری نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمال‌گرایی منفی و اهمال‌کاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]

  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی تأثیر حکایت‌درمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]

ب

  • بازده قلبی اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]

  • بخشش درمانی تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانش‌آموزان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]

  • بهزیستی روانشناختی بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]

  • بیماری عروق کرونر قلب اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]

پ

  • پیامدها طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]

  • پیشایندها طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]

  • پیشرفت تحصیلی مدل‌یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]

ج

  • جامعه ستیزی رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]

  • جو مدرسه الگوی ساختاری رابطه‌ی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]

ح

  • حافظه‌ی ﻓﻌﺎل اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظه‌ی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]

  • حساسیت به پاداش ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]

  • حساسیت به تنبیه ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]

  • حساسیت‌زدایی ازطریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) اثربخشی حساسیت‌زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد نشانه‌های اختلال فوبی خاص [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]

  • حکایت درمانی مسیر شغلی بررسی تأثیر حکایت‌درمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]

خ

  • خشم تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانش‌آموزان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]

  • خلاقیت سازمانی بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]

  • خواندن اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظه‌ی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]

  • خودافشاگری اینترنتی رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]

  • خودپیروی طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]

  • خودشیفتگی رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]

  • خودکارآمدی جمعی معلم الگوی ساختاری رابطه‌ی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]

  • خودکارآمدی شخصی معلم الگوی ساختاری رابطه‌ی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]

د

  • دانشجویان نابینا بررسی تأثیر حکایت‌درمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]

  • درگیری تحصیلی دانش‌آموز مدل‌یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]

  • درگیری تحصیلی والدین مدل‌یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش‌آموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]

  • درمان شناختی ـ رفتاری اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]

  • درمان شناختی-رفتاری فردی اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]

  • درمان شناختی-رفتاری گروهی اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]

  • دشواری در تنظیم هیجان ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]

  • دشواری‌های بین‌فردی مدل ساختاری روابط بین ویژگی‌های شخصیت مرزی، دشواری‌های بین‌فردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]

  • دیابت ملیتوس نوع یک اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]

  • دیگرپیروی طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]

ر

  • راهبردهای شناختی تنظیم هیجان اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان‌شناسی مثبت‌نگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 137-156]

  • راهبردهای فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظه‌ی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]

  • رهبری تحولی بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]

ش

  • شخصیت مرزی مدل ساختاری روابط بین ویژگی‌های شخصیت مرزی، دشواری‌های بین‌فردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]

  • شیفتگی به شغل بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]

ع

  • علائم افسردگی طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]

ق

  • قند خون اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]

ک

  • کمال‌گرایی نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمال‌گرایی منفی و اهمال‌کاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]

م

  • ماکیاولیسم رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]

  • مدل ساختاری مدل ساختاری روابط بین ویژگی‌های شخصیت مرزی، دشواری‌های بین‌فردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]

  • معنویت سازمانی طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]

  • منابع شغلی بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]

ن

  • نارساخوان اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظه‌ی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]

  • نشخوار خشم اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روان‌شناسی مثبت‌نگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 137-156]